Pereiti prie pagrindinio turinio

El. pašto konfigūravimas „Microsoft Office 365“ programoje (lietuviška „Windows“ versija)

Šiame gide sužinosite, kaip sukonfigūruoti el. paštą „Microsoft Office 365“ el. pašto programoje.

Tautvydas Šalkauskas avatar
Parašė Tautvydas Šalkauskas
Atnaujinta prieš daugiau kaip 3 sav.

Kaip teisingai sukonfigūruoti el. paštą „Microsoft Office 365“ programoje?

Prieš atlikdami tolimesnius veiksmus, įsitikinkite, kad sukūrėte el. pašto dėžutę, turite vartotojo vardą (pvz., pavadinimas@tavodomenas.lt) ir slaptažodį.

Gidą, kaip susikurti el. pašto dėžutę, rasite čia El. pašto dėžutės kūrimas.

Pirmiausia patikrinkite, ar naudojate būtent „Microsoft Office 365“ programos versiją. Daugiau informacijos rasite čia Kaip patikrinti „Microsoft Outlook“ naudojamą versiją.

Norėdami konfigūruoti el. paštą, pasirinkite tinkamą gidą:

Labai svarbu pasirinkti teisingą konfigūracijos vedlį. Jei vadovausitės instrukcijomis, kurios jums netinka, galite susidurti su el. pašto konfigūracijos ir tikrinimo problemomis.

Neturiu nei vienos el. pašto dėžutės „Microsoft Office 365“ „Outlook“ programoje, noriu pridėti naują.

  1. Jei dar nebuvote pridėję el. pašto paskyros „Microsoft Office 365“ „Outlook“ pašto programoje, atidarę ją, turite išvysti šią ekrano nuotrauką ir prašymą įvesti el. pašto adresą. Jei šio vedlio nematote, žr. gidą Jau turiu el. pašto dėžutę „Microsoft Office 365“ „Outlook“ programoje, noriu pridėti papildomą.

    Prisijunkite prie outlook

  2. Atsidariusiame langelyje įveskite pageidaujamos sukonfigūruoti el. pašto dėžutės adresą. Būtinai pasirinkite „Išplėstinės parinktys“ ir pažymėkite varnelę „Leisti paskyrą nustatyti rankiniu būdu“. Spauskite mygtuką „Prijungti“.

    Pažymėkite leisti paskyrą nustatyti rankiniu būdu

  3. Atsidariusiame langelyje pasirinkite „IMAP“.

    Pasirinkite IMAP

  4. Jei gausite įspėjimą apie neteisingą sertifikato naudojimą, spauskite mygtuką „Ne“.

    Pasirinkite ne

  5. Atsidariusiame langelyje pasirinkite „Keisti paskyros nustatymus“.

    Pasirinkite keisti paskyros nustatymus

  6. Atsidariusiame langelyje, remdamiesi naudojamos el. pašto dėžutės duomenimis, įveskite žemiau nurodytus pašto serverio nustatymus ir spauskite mygtuką „Pirmyn“. Daugiau informacijos apie pašto serverio nustatymus rasite El. pašto serverio nustatymai.

    Gaunamas paštas
    Serveris – imap.oradomail.com.
    Prievadas – 993.
    Šifravimo metodas – SSL/TLS.

    Siunčiamas paštas
    Serveris – smtp.oradomail.com.
    Prievadas – 465.
    Šifravimo metodas – SSL/TLS.

    Įveskite el. pašto serverio nustatymus

  7. Atsidariusiame langelyje įveskite el. pašto dėžutės slaptažodį ir spauskite mygtuką „Prijungti“.

    Įveskite el. pašto dėžutės slaptažodį

  8. Gavę pranešimą apie į pašto programą sėkmingai įtrauką pašto paskyrą, nuimkite varnelę nuo opcijos „Taip pat nustatyti „Outlook Mobile“ mano telefone“ ir spauskite mygtuką „Atlikta“. Perkrovę „Outlook“ pašto programą, galėsite pradėti ja naudotis.

    Nuimkite varnelę ir spauskite tęsti

Jau turiu el. pašto dėžutę „Microsoft Office 365“ „Outlook“ programoje, noriu pridėti papildomą.

  1. Jei jau turite el. pašto paskyrą(-as) „Microsoft Office 365“ „Outlook“ pašto programoje ir norite pridėti papildomą, spauskite mygtuką „Failas“.

    Pasirinkite failas

  2. Pasirinkite „Paskyros parametrai“, o tada – „Tvarkyti profilius“.

    Pasirinkite paskyros parametrai

  3. Atsidariusios lentelės skiltyje „El. pašto paskyros“ spauskite mygtuką „El. pašto paskyros“.

    Pasirinkite el. pašto paskyros

  4. Atsidariusioje lentelėje pasirinkite skirtuką „El. paštas“ ir spauskite mygtuką „Naujas“.

    Pasirinkite el. paštas

  5. Pasirinkite opciją „Neautomatinė sąranka arba papildomi serverio tipai“ ir spauskite mygtuką „Toliau“.

    Pasirinkite neautomatinė sąranka arba papildomi serverio tipai

  6. Pasirinkite „POP arba IMAP“ opciją ir spauskite mygtuką „Toliau“.

    Pasirinkite POP arba IMAP

  7. Atsidariusiame langelyje, remdamiesi savo el. pašto dėžutės duomenimis, įveskite žemiau nurodytus pašto serverio nustatymus. Daugiau apie pašto serverio nustatymus žr. tekste El. pašto serverio nustatymai.

    Informacija apie vartotoją

    Jūsų vardas ir pavardė – nurodykite vardą, kuris bus matomas siunčiant laiškus

    El. pašto adresas – jūsų el. pašto adresas, kurį konfigūruojate, pvz., vardas2@tavodomenas.lt

    Serverio informacija

    Abonemento tipas – IMAP

    Gaunamo pašto serveris – imap.oradomail.com

    Siunčiamo pašto serveris – smtp.oradomail.com

    Įėjimo informacija

    Vartotojo vardas – jūsų el. pašto adresas, kurį konfigūruojate, pvz., vardas2@tavodomenas.lt

    Slaptažodis – jūsų el. pašto dėžutės slaptažodis

    Įveskite informaciją apie vartotoją

  8. Pažymėkite varnele „Įsiminti slaptažodį“.

  9. Spauskite mygtuką „Kiti parametrai“.

  10. Atsidariusioje lentelėje pasirinkite skirtuką „Siunčiamo pšt. serveris“.

    Pasirinkite Siunčiamo pšt. serveris

  11. Pažymėkite opciją „Naudoti gaunamo pašto serverio parametrus“.

  12. Pasirinkite skirtuką „Išsamiau“.

  13. Pakeiskite šiuos nustatymus:

    Gaunamo pašto serveris (IMAP) – 993.

    Naudoti šio tipo užšifruotą ryšį – SSL/TLS.

    Siunčiamo pašto serveris (SMTP) – 465.

    Naudoti šio tipo užšifruotą ryšį – SSL/TLS.

    Pasirinkite išsamiau

  14. Spauskite mygtuką „Gerai“.

  15. Grįžę į pagrindinę el. pašto serverio konfigūracijos lentelę, spustelėkite „Toliau“.

    Grįžę į pagrindinę el. pašto serverio konfigūracijos lentelę

  16. Jei nustatymai teisingi, gausite pranešimą, kad jūsų būsena pakeista į „Atlikta“.

    Užduotys atliktos

  17. Gavę pranešimą apie sėkmingą konfigūraciją, spauskite mygtuką „Uždaryti“.

  18. Nuimkite varnelę nuo opcijos „Taip pat nustatyti „Outlook Mobile“ mano telefone“ ir spauskite mygtuką „Baigti“.

    Atžymėkite Taip pat nustatyti „Outlook Mobile“ mano telefone

Noriu pakoreguoti jau pridėtos el. pašto dėžutės pašto serverio nustatymus „Microsoft Office 365“ „Outlook“ programoje.

  1. Jei „Microsoft Office 365“ „Outlook“ pašto programoje norite patikrinti pašto serverio nustatymus ar juos pakeisti, spauskite mygtuką „Failas“.

    Pasirinkite failas

  2. Pasirinkite „Paskyros parametrai“, o tada – „Tvarkyti profilius“.

    Pasirinkite paskyros parametrai

  3. Atsidariusios lentelės skiltyje „El. pašto paskyros“ spauskite mygtuką „El. pašto paskyros“.

    Pasirinkite el. pašto paskyros

  4. Atsidariusioje lentelėje pasirinkite skirtuką „El. paštas“, tada – sąraše pridėtą el. pašto dėžutę ir spauskite mygtuką „Keisti“.

    Pasirinkite keisti

    1. Atsidariusiame langelyje, remdamiesi savo el. pašto dėžutės duomenimis, įveskite žemiau nurodytus pašto serverio nustatymus. Daugiau apie pašto serverio nustatymus žr. gide El. pašto serverio nustatymai.

      Informacija apie vartotoją

      Jūsų vardas ir pavardė –nurodykite vardą, kuris bus matomas siunčiant laiškus.

      El. pašto adresas –jūsų el. pašto adresas, kurį konfigūruojate, pvz., vardas2@tavodomenas.lt.

      Serverio informacija

      Abonemento tipas –IMAP.

      Gaunamo pašto serveris – imap.oradomail.com.

      Siunčiamo pašto serveris – smtp.oradomail.com.

      Įėjimo informacija

      Vartotojo vardas – jūsų el. pašto adresas, kurį konfigūruojate, pvz., vardas2@tavodomenas.lt.

      Slaptažodis – jūsų el. pašto dėžutės slaptažodis.

      Įveskite konfigūracijos nustatymus

  5. Pažymėkite varnele „Įsiminti slaptažodį“.

  6. Spauskite mygtuką „Kiti parametrai“.

  7. Atsidariusioje lentelėje pasirinkite skirtuką „Siunčiamo pšt. serveris“.

    Pasirinkite siunčiamo pšt. serveris

  8. Pažymėkite opciją „Naudoti gaunamo pašto serverio parametrus“.

  9. Pasirinkite skirtuką „Išsamiau“.

  10. Pakeiskite šiuos nustatymus:

    Gaunamo pašto serveris (IMAP) – 993.
    Naudoti šio tipo užšifruotą ryšį – SSL/TLS.

    Siunčiamo pašto serveris (SMTP) – 465.
    Naudoti šio tipo užšifruotą ryšį –SSL/TLS.

    Įveskite konfigūracijos nustatymus

  11. Spauskite mygtuką „Gerai“.

  12. Grįžę į pagrindinę el. pašto serverio konfigūracijos lentelę, spauskite mygtuką „Toliau“.

    Spauskite toliau

  13. Jei nustatymai teisingi, gausite pranešimą kad jūsų būsena pakeista į „Atlikta“. Jei nepavyko prisijungti, dar kartą patikrinkite ar teisingai nurodėte reikiamą informaciją.

    Tikrinimas atliktas

  14. Gavę pranešimą apie sėkmingą konfigūraciją, spauskite mygtuką „Uždaryti“.

  15. Nuimkite varnelę nuo opcijos „Taip pat nustatyti „Outlook Mobile“ mano telefone“ ir spauskite mygtuką „Baigti“.

Spauskite baigti
Ar gavote atsakymą į savo klausimą?