Pereiti prie pagrindinio turinio

Kaip pridėti buhalterį prie sąskaitų gavėjų sąrašo?

Šiame gide sužinosite, kaip pridėti buhalterį prie sąskaitų gavėjų sąrašo.

Gerardas Fabijonavičius avatar
Parašė Gerardas Fabijonavičius
Atnaujinta prieš daugiau kaip 2 sav.

Svarbu žinoti!

Sąskaitų gavėjų sąraše visada turi būti nurodytas nors vienas sąskaitų gavėjas. Kol nenurodysite naujo sąskaitų gavėjo, jūs negalėsite pašalinti senojo.


Prisijunkite prie paskyros:

1. Viršuje, dešinėje pusėje, spauskite ant savo el. pašto adreso. Meniu juostoje, dešinėje pusėje, pasirinkite punktą – „Paskyros nustatymai“.

Spauskite paskyros nustatymai

2. Atidarius mokėtojo informacijos langą, prie skilties „Sąskaitų gavėjai“ spauskite mygtuką „Keisti“.

Spauskite keisti

3. Naujame lange pamatysite esamus sąskaitų gavėjus. Norėdami pridėti naują sąskaitų gavėją, paspauskite žalią mygtuką „Naujas“.

Spauskite naujas

4. Įveskite naujo sąskaitų gavėjo kontaktinius duomenis (el. paštas). Būtinai pažymėkite varnele „Pateikdamas šiuos asmens duomenis, patvirtinu, kad turiu šių asmens duomenų savininko sutikimą juos perduoti.“ ir spauskite mygtuką „Išsaugoti“.

Įveskite naują el. pašto adresą

5. Sugrįžus į sąskaitų gavėjų sąrašą, galite pašalinti seną sąskaitų gavėjo adresą, jeigu jis yra nebenaudojamas.

Spauskite pašalinti

6. Patvirtinkite, jog norite pašalinti sąskaitų gavėją.

Patvirtinkite

Ar gavote atsakymą į savo klausimą?